پشتیبانی شبکه و رایانه – سخت افزار , نرم افزار

یکی‌دیگر از فعالیت‌های این مجموعه عقد قرارداد نگهداری با شرکتها، سازمانها و مجموعه ها در ابعاد مختلف می باشد.

اهم فعالیتهای در این زمینه به شرح زیر می باشد :

A – خدمات شبکه‌های کامپیوتری و فناوری‌اطلاعات

B – خدمات سخت‌افزاری

C – خدمات نرم افزاری

 

پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری و یا به‌عبارتی نگهداری شبکه، از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین فعالیت‌های این مجموعه می‌باشد چرا که در حال حاضر یکی از بزرگترین نیازها و دغدغه های  شرکت‌ها، مؤسسات و سازمان‌ها در حوزه انفورماتیک می‌باشد، چون با رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزه‌های کسب و کار موجب شده است که نیاز مبرم و شدیدی در زمینه نگهداری و پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، تجهیزات شبکه‌های کامپیوتری و سرویس‌های مرتبط با آن برای صاحبان کسب و کار احساس گردد.

 

این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند بهترین خدمات پشتیبانی شبکه، کامپیوتر، سخت‌افزار و نرم‌افزار را با مناسبترین قیمت‌ها به مشتریان خود ارائه دهد.

این مهم شامل مجموعه‌ای از خدمات می‌باشد که در نهایت منجر به پیشگیری از مشکلات و یا رفع و رجوع آتهادر اسرع وقت  می‌گردد.

خدمات پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری را می‌توان به دو بخش کلی دسته بندی کرد :

۱-A پشتیبانی سخت افزار شبکه

۲- Aپشتیبانی نرم افزار شبکه

پشتیبانی سخت افزار شبکه

پشتیبانی سخت افزار شبکه شامل نگهداری از کلیه تجهیزات سخت افزاری در حوزه آی‌تی و شبکه مانند تجهیزات پسیو شبکه، سرورها، رک، سوئیچ، روتر، دوربین‌های مداربسته میباشد.

پشتیبانی نرم افزار شبکه

پشتیبانی نرم افزار شبکه بخشی از خدمات اکتیو شبکه می‌باشد که شامل نگهداری از نرم افزارها، رفع ایرادات احتمالی آن‌ها، پیشگیری از وقوع ایرادات و مشکلات، نصب نرم‌افزارهای شبکه، نصب و آپدیت ویندوز سرور، نگهداری اطلاعات و دیتاها می باشد.

بک‌آپ‌گیری و پشتیبان‌گیری از تمامی اطلاعات و نرم‌افزارهای موجود و مستندسازی تمامی اطلاعات مرتبط با شبکه نیز بخشی از این خدمات می‌باشد.

B -خدمات سخت افزاری

شامل خدمات بروزرسانی و تعمیرات سخت افزار رایانه های مورد استفاده و تجهیزات جانبی مانند پرینتر , اسکنر و …….. می گردد.

C -خدمات نرم افزاری

شامل خدمات بروزرسانی , تعویض و نصب سیستم عامل رایانه های کاربران (Client Side) و Update های مرتبط به نرم افزار های کاربردی می باشد.

نحوه ارائه خدمات به مشتریان

خدماتی که این مجموعه در این بخش برای رفع ایرادات و مشکلات شبکه ارائه می‌دهد، معمولاً به چهار روش انجام می‌شود:

 

از طریق سیستم تیکتینگ: در این روش مشتریان، مشکلات خود را از طریق سیستم ارسال تیکت به صورت کتبی با کارشناسان در میان می‌گذارند و کارشناسان ما نیز در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخگوی آن‌ها خواهند بود.

به صورت تلفنی: بعضی از مشکلات می‌بایست به صورت تلفنی و شفاهی به کارشناسان اعلام گردد و یا بالعکس کارشناسان ما برای حل مشکلات باید به صورت تلفنی مشتریان عزیز را راهنمایی کنند.

به صورت ریموت: در این روش کارشناسان برای حل بعضی از مشکلات نیاز دارند تا به سیستم مورد نظر از راه دور با نرم‌افزارهایی که مخصوص این کار می‌باشند به اصطلاح ریموت زده و مشکل کاربر را مستقیماً بر روی سیستم حل کنند.

به صورت حضوری: در بسیاری از مواقع لازم است تا کارشناس به صورت حضوری در محل شرکت مشتریان اقدام به ارائه خدمات نماید و مشکلات آنان را به صورت حضوری بر طرف نماید.

قرارداد پشتیبانی شبکه

ارائه کلیه خدمات فوق الذکر در قالب قراردادهای مشخص و به صورت سالیانه می‌باشد. این قراردادها متناسب با نیاز و تقاضای و گستردگی و تعداد کاربر مشتری، با حداقل هزینه به  شما ارائه می‌گردد.